Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulca DRI do Subaru REX III 0.7 4WD (KH4) liftback 48KM, 35kW, benzyna (1990.07 - 1992.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulca BENDIX Subaru REX III 0.7 4WD (KH4) liftback 48KM, 35kW, benzyna (1990.07 - 1992.03) BENDIX
Zacisk hamulca DRI Subaru REX III 0.7 4WD (KH4) liftback 48KM, 35kW, benzyna (1990.07 - 1992.03) DRI
Zacisk hamulca ELSTOCK Subaru REX III 0.7 4WD (KH4) liftback 48KM, 35kW, benzyna (1990.07 - 1992.03) ELSTOCK
Zacisk hamulca GENERAL RICAMBI Subaru REX III 0.7 4WD (KH4) liftback 48KM, 35kW, benzyna (1990.07 - 1992.03) GENERAL RICAMBI
Producent:DRI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3248010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
3248010
Parzyste numery artykułów:  3148010
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie:  Przed osią
Ograniczenia producenta:  NISSIN
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica tłoka [mm]:  57
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  10
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  300
Materiał:  Stal
Ciężar netto [kg]:  2
Do 100 dni na zwrot
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3148010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
3148010
Parzyste numery artykułów:  3248010
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Przed osią
Ograniczenia producenta:  NISSIN
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica tłoka [mm]:  57
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  10
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  300
Materiał:  Stal
Ciężar netto [kg]:  2
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zacisk hamulca

Porady z kategorii: Zacisk hamulca

Jarzmo hamulcowe - co i gdzie to jest? Kup u nas nawet 40% taniej

Element, bez którego mocowanie zacisków oraz klocków hamulcowych byłoby po prostu niemożliwe

W hamulcach samochodowych nic nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać. Każdy, kto prowadził kiedykolwiek samochód wie, że gdy naciśnie pedał hamulca, samochód zwalnia i ostatecznie zatrzymuje się. Ale w jaki sposób nasza stopa jest w stanie zatrzymać samochód o masie, dajmy na to, 1361 kg, poruszający się po drodze z dość dużą prędkością? Istotną rolę w tym procesie odgrywa jeden mały, lecz niezwykle wytrzymały element, o którym często zapominamy.

czytaj więcej >
Elektryczne zaciski hamulcowe. Jak działają, jak są zbudowane i ich najczęstsze awarie

Elektryczne zaciski hamulca postojowego. W jaki sposób działają, jak są zbudowane i co najczęściej się w nich psuje?

W 2013 roku firma ATE wypuściła na rynek bardzo ciekawe rozwiązanie, jakim jest zintegrowany elektryczny hamulec postojowy. Jest to część zintegrowana, ponieważ łączy w sobie element napędzający oraz sam zacisk. Jak działa tego typu rozwiązanie? Z czego jest zbudowane i jak reaguje na codzienną eksploatację?

czytaj więcej >
Malowanie zacisków hamulcowych w kilku prostych krokach - od czego zacząć?

Malowanie zacisków hamulcowych. Kiedy się na nie zdecydować, jaką metodę malowania wybrać i od czego należy zacząć?

Malowanie zacisków to czynność zaskakująco prosta, jednak nie zawsze prawidłowo wykonywana. Jak w wielu innych przypadkach o efekcie końcowym decydują tutaj drobne szczegóły, takie jak określenie, kiedy należy zaciski pomalować i w jaki sposób się do tego zabrać. A w zależności od powodu oraz sposobu malowania zacisków, różne też mogą być metody przygotowania się do tego. O czego więc należałoby zacząć?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze