Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy TMI do Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulcowy AUTOFREN SEINSA Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulcowy TRW Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) TRW
Zacisk hamulcowy ERT Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) ERT
Zacisk hamulcowy FRENKIT Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) FRENKIT
Zacisk hamulcowy A.B.S. Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) A.B.S.
Zacisk hamulcowy ABAKUS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) ABAKUS
Zacisk hamulcowy BENDIX Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) BENDIX
Zacisk hamulcowy BOSCH Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) BOSCH
Zacisk hamulcowy BREMBO Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) BREMBO
Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy COMLINE Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) COMLINE
Zacisk hamulcowy DRI Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) DRI
Zacisk hamulcowy ELSTOCK Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) ELSTOCK
Zacisk hamulcowy ERA BENELUX Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) ERA BENELUX
Zacisk hamulcowy ESEN SKV Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) ESEN SKV
Zacisk hamulcowy FEBEST Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) FEBEST
Zacisk hamulcowy FTE Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) FTE
Zacisk hamulcowy HELLA PAGID Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) HELLA PAGID
Zacisk hamulcowy HELLA Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) HELLA
Zacisk hamulcowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Zacisk hamulcowy IPARTS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) IPARTS
Zacisk hamulcowy KAMOKA Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) KAMOKA
Zacisk hamulcowy KAWE Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) KAWE
Zacisk hamulcowy LAUBER Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) LAUBER
Zacisk hamulcowy MAPCO Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) MAPCO
Zacisk hamulcowy MAXGEAR Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) MAXGEAR
Zacisk hamulcowy METZGER Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) METZGER
Zacisk hamulcowy NIPPARTS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) NIPPARTS
Zacisk hamulcowy NK Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) NK
Zacisk hamulcowy NTY Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) NTY
Zacisk hamulcowy OPTIMAL Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) OPTIMAL
Zacisk hamulcowy QUICK BRAKE Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) QUICK BRAKE
Zacisk hamulcowy SBS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) SBS
Zacisk hamulcowy TEXTAR Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) TEXTAR
Zacisk hamulcowy TMI Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) TMI
Zacisk hamulcowy TRISCAN Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) TRISCAN
Producent:TMI

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BR006450
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
BR006450
Parzyste numery artykułów:  BR006451
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Przed osią
Ograniczenia producenta:  BOSCH
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica tłoka [mm]:  60
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  28
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  293
Materiał:  Żeliwo
Ciężar netto [kg]:  3,8
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BR006451
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
BR006451
Parzyste numery artykułów:  BR006450
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie:  Przed osią
Ograniczenia producenta:  BOSCH
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica tłoka [mm]:  60
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  28
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  293
Materiał:  Żeliwo
Ciężar netto [kg]:  3,8
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BR006554
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
BR006554
Parzyste numery artykułów:  BR006555
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona lewa
Lokalizacja w aucie:  Za osią
Ograniczenia producenta:  BOSCH
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica tłoka [mm]:  38
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  9
Typ tarczy hamulcowej:  Pełny
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  304
Materiał:  Żeliwo
Ciężar netto [kg]:  1,7
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BR006555
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
BR006555
Parzyste numery artykułów:  BR006554
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona prawa
Lokalizacja w aucie:  Za osią
Ograniczenia producenta:  BOSCH
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica tłoka [mm]:  38
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  9
Typ tarczy hamulcowej:  Pełny
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  304
Materiał:  Żeliwo
Ciężar netto [kg]:  1,7
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >
Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >
Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze