Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy TMI do Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulcowy FEBEST Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) FEBEST
Zacisk hamulcowy FRENKIT Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) FRENKIT
Zacisk hamulcowy QUICK BRAKE Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) QUICK BRAKE
Zacisk hamulcowy A.B.S. Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) A.B.S.
Zacisk hamulcowy AUTOFREN SEINSA Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulcowy BENDIX Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) BENDIX
Zacisk hamulcowy BOSCH Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) BOSCH
Zacisk hamulcowy BREMBO Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) BREMBO
Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy DRI Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) DRI
Zacisk hamulcowy ELSTOCK Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) ELSTOCK
Zacisk hamulcowy ERA BENELUX Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) ERA BENELUX
Zacisk hamulcowy ERT Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) ERT
Zacisk hamulcowy FERODO Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) FERODO
Zacisk hamulcowy FTE Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) FTE
Zacisk hamulcowy GENERAL RICAMBI Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) GENERAL RICAMBI
Zacisk hamulcowy HELLA PAGID Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) HELLA PAGID
Zacisk hamulcowy HELLA Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) HELLA
Zacisk hamulcowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Zacisk hamulcowy IPARTS Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) IPARTS
Zacisk hamulcowy KAWE Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) KAWE
Zacisk hamulcowy LAUBER Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) LAUBER
Zacisk hamulcowy MAXGEAR Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) MAXGEAR
Zacisk hamulcowy METZGER Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) METZGER
Zacisk hamulcowy NIPPARTS Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) NIPPARTS
Zacisk hamulcowy NK Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) NK
Zacisk hamulcowy NPS Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) NPS
Zacisk hamulcowy QFIX Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) QFIX
Zacisk hamulcowy SBS Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) SBS
Zacisk hamulcowy TMI Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) TMI
Zacisk hamulcowy TRISCAN Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) TRISCAN
Producent:TMI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BR001105
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
BR001105
Parzyste numery artykułów:  BR001104
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie:  Przed osią
Ograniczenia producenta:  GIRLING
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica tłoka [mm]:  57
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  22
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  257
Materiał:  Żeliwo
Ciężar netto [kg]:  3,3
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BR001104
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
BR001104
Parzyste numery artykułów:  BR001105
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Przed osią
Ograniczenia producenta:  GIRLING
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica tłoka [mm]:  57
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  22
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  257
Materiał:  Żeliwo
Ciężar netto [kg]:  3,3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >
Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >
Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze