Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja SACHS PERFORMANCE do Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BGA Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) BGA
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS ELPARTS Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja HUTCHINSON Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) HUTCHINSON
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS PERFORMANCE Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) SACHS PERFORMANCE
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TOPRAN Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) TOPRAN
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 TDI Mild Hybrid quattro sedan 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VEMA
Producent:SACHS PERFORMANCE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SACHS PERFORMANCE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
841500 000919
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS PERFORMANCE
Kod:
841500 000919
Zawieszenie:  Zawieszenie śrubowe (z regulacją wysokości)
System tłumienia drgań zawieszenia:  Regulowana siła tłumienia
System tłumienia drgań zawieszenia:  Z regulacją wysokości
System tłumienia drgań zawieszenia:  Jednorurowy Upside Down
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm]:  53
Wielkość położenia nadwozia od [mm]:  30
Wielkość położenia nadwozia do [mm]:  60
Obciążenie osi przedniej do [kg]:  1300
Obciążenie osi tylnej do [kg]:  1250
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez systemu poziomującego
Do 100 dni na zwrot
SACHS PERFORMANCE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
841500 000952
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS PERFORMANCE
Kod:
841500 000952
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze