Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja KAWE do Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja HELLA Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) HELLA
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BGA Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) BGA
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) HART
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS ELPARTS Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS PERFORMANCE Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) SACHS PERFORMANCE
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro liftback 286KM, 210kW, olej napędowy (2017.01 - 2020.02) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:KAWE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 29943
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8500 29943
Ilość montowana w aucie:  2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z łożyskiem walcowym
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 29950
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8500 29950
Ilość montowana w aucie:  2
Ilość otworów wiertniczych:  2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze