Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja TOPRAN do Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS ELPARTS Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MASTER-SPORT GERMANY Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TOPRAN Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) TOPRAN
Producent:TOPRAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TOPRAN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
118 298
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
118 298
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Materiał:  PE (polietylen)
Wysokość [mm]:  155
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 48,00 zł
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze