Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM do Bmw 1 (F21) 120 d liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Bmw 1 (F21) 120 d liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja BGA Bmw 1 (F21) 120 d liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) BGA
Zawieszenie i Amortyzacja COMLINE Bmw 1 (F21) 120 d liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) COMLINE
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Bmw 1 (F21) 120 d liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Bmw 1 (F21) 120 d liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Bmw 1 (F21) 120 d liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Bmw 1 (F21) 120 d liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 1 (F21) 120 d liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Bmw 1 (F21) 120 d liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Bmw 1 (F21) 120 d liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Bmw 1 (F21) 120 d liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Bmw 1 (F21) 120 d liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Bmw 1 (F21) 120 d liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) TEDGUM
Producent:TEDGUM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TEDGUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TED97363
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEDGUM
Kod:
TED97363
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ilość montowana w aucie:  2
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze