Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja BOGE do Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10)

Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja AUTOFREN SEINSA Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) AUTOFREN SEINSA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja ERT Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) ERT
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja HART Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) HART
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRICLO Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) TRICLO
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BOGE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOGE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
89-004-0
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOGE
Kod:
89-004-0
Do 100 dni na zwrot
BOGE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
89-020-0
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOGE
Kod:
89-020-0
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze