Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja SKF do Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05)

Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja AUTOFREN SEINSA Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) AUTOFREN SEINSA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja ERT Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) ERT
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja TRICLO Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) TRICLO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SKF

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SKF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VKDP 33800 T
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKDP 33800 T
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  66
Ilość na oś:  1
Do 100 dni na zwrot
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze