Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE do Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) VAICO
Producent:KRAFT AUTOMOTIVE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KRAFT AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4092501
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KRAFT AUTOMOTIVE
Kod:
4092501
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Numer produkcyjny:  4092501
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze