Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA do Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 299KM, 220kW, benzyna (2000.10 - 2006.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 299KM, 220kW, benzyna (2000.10 - 2006.09) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja ARNOTT Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 299KM, 220kW, benzyna (2000.10 - 2006.09) ARNOTT
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 299KM, 220kW, benzyna (2000.10 - 2006.09) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 299KM, 220kW, benzyna (2000.10 - 2006.09) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 299KM, 220kW, benzyna (2000.10 - 2006.09) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 299KM, 220kW, benzyna (2000.10 - 2006.09) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 299KM, 220kW, benzyna (2000.10 - 2006.09) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 299KM, 220kW, benzyna (2000.10 - 2006.09) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 299KM, 220kW, benzyna (2000.10 - 2006.09) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 299KM, 220kW, benzyna (2000.10 - 2006.09) MAGNUM TECHNOLOGY
Producent:ASHIKA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MA-AS159
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
MA-AS159
Jednostka:
szt
Rodzaj resorowania:  Dla pojazdów z zawieszeniem pneumatycznym
Zawieszenie:  Dla pojazdów z elektroniczną kontrolą amortyzatorów
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów bez Magnetic Ride
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Sposób mocowania amortyzatora:  Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 908,00 zł
519,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ASHIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MA-ASC042
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
MA-ASC042
Jednostka:
szt
Rodzaj resorowania:  Dla pojazdów z zawieszeniem pneumatycznym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z osuszaczem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2295,00 zł
1391,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze