Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja GSP do Chevrolet CAMARO 6.2 coupe 432KM, 318kW, benzyna (2009.09 - 2015.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Chevrolet CAMARO 6.2 coupe 432KM, 318kW, benzyna (2009.09 - 2015.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Chevrolet CAMARO 6.2 coupe 432KM, 318kW, benzyna (2009.09 - 2015.12) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Chevrolet CAMARO 6.2 coupe 432KM, 318kW, benzyna (2009.09 - 2015.12) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Chevrolet CAMARO 6.2 coupe 432KM, 318kW, benzyna (2009.09 - 2015.12) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Chevrolet CAMARO 6.2 coupe 432KM, 318kW, benzyna (2009.09 - 2015.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Chevrolet CAMARO 6.2 coupe 432KM, 318kW, benzyna (2009.09 - 2015.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Chevrolet CAMARO 6.2 coupe 432KM, 318kW, benzyna (2009.09 - 2015.12) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Chevrolet CAMARO 6.2 coupe 432KM, 318kW, benzyna (2009.09 - 2015.12) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Chevrolet CAMARO 6.2 coupe 432KM, 318kW, benzyna (2009.09 - 2015.12) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Chevrolet CAMARO 6.2 coupe 432KM, 318kW, benzyna (2009.09 - 2015.12) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GSP

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
519492
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
519492
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Dla numeru OE:  03 44 468
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 225,00 zł
115,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
530668
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
530668
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Do 100 dni na zwrot
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
534264
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
534264
Do 100 dni na zwrot
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
534027
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
534027
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona lewa
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze