Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN do Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 249KM, 183kW, benzyna (1987.09 - 1991.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 249KM, 183kW, benzyna (1987.09 - 1991.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 249KM, 183kW, benzyna (1987.09 - 1991.12) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 249KM, 183kW, benzyna (1987.09 - 1991.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 249KM, 183kW, benzyna (1987.09 - 1991.12) MOTUL
Producent:BILSTEIN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BILSTEIN
4.9 (33 ocen)
Kod produktu:
24-011785
dostępny
4.9 (33 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BILSTEIN
Kod:
24-011785
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Typ amortyzatora:  Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia:  Rura pojedyncza
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1062,00 zł
607,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BILSTEIN
4.9 (33 ocen)
Kod produktu:
24-020534
dostępny
4.9 (33 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BILSTEIN
Kod:
24-020534
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Typ amortyzatora:  Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolna obejma
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia:  Rura pojedyncza
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1089,00 zł
622,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BILSTEIN
4.9 (33 ocen)
Kod produktu:
24-020541
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
4.9 (33 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BILSTEIN
Kod:
24-020541
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Typ amortyzatora:  Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia:  Rura pojedyncza
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1157,00 zł
661,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze