Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja MOOG do Chrysler CONCORDE 2.7 LX sedan 203KM, 149kW, benzyna (1997.10 - 2003.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Chrysler CONCORDE 2.7 LX sedan 203KM, 149kW, benzyna (1997.10 - 2003.09) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Chrysler CONCORDE 2.7 LX sedan 203KM, 149kW, benzyna (1997.10 - 2003.09) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Chrysler CONCORDE 2.7 LX sedan 203KM, 149kW, benzyna (1997.10 - 2003.09) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Chrysler CONCORDE 2.7 LX sedan 203KM, 149kW, benzyna (1997.10 - 2003.09) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Chrysler CONCORDE 2.7 LX sedan 203KM, 149kW, benzyna (1997.10 - 2003.09) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Chrysler CONCORDE 2.7 LX sedan 203KM, 149kW, benzyna (1997.10 - 2003.09) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Chrysler CONCORDE 2.7 LX sedan 203KM, 149kW, benzyna (1997.10 - 2003.09) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Chrysler CONCORDE 2.7 LX sedan 203KM, 149kW, benzyna (1997.10 - 2003.09) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Chrysler CONCORDE 2.7 LX sedan 203KM, 149kW, benzyna (1997.10 - 2003.09) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Chrysler CONCORDE 2.7 LX sedan 203KM, 149kW, benzyna (1997.10 - 2003.09) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Chrysler CONCORDE 2.7 LX sedan 203KM, 149kW, benzyna (1997.10 - 2003.09) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Chrysler CONCORDE 2.7 LX sedan 203KM, 149kW, benzyna (1997.10 - 2003.09) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Chrysler CONCORDE 2.7 LX sedan 203KM, 149kW, benzyna (1997.10 - 2003.09) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Chrysler CONCORDE 2.7 LX sedan 203KM, 149kW, benzyna (1997.10 - 2003.09) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Chrysler CONCORDE 2.7 LX sedan 203KM, 149kW, benzyna (1997.10 - 2003.09) VEMA
Producent:MOOG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AMGK7380
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
AMGK7380
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Długożć opakowania [cm]:  23,88
Szerokość opakowania [cm]:  22,61
Wysokość opakowania [cm]:  10,16
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 492,00 zł
259,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze