Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL do Citroën CX II 25 D sedan 73KM, 54kW, olej napędowy (1985.08 - 1992.12)

Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Citroën CX II 25 D sedan 73KM, 54kW, olej napędowy (1985.08 - 1992.12) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Citroën CX II 25 D sedan 73KM, 54kW, olej napędowy (1985.08 - 1992.12) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Citroën CX II 25 D sedan 73KM, 54kW, olej napędowy (1985.08 - 1992.12) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja CEVAM Citroën CX II 25 D sedan 73KM, 54kW, olej napędowy (1985.08 - 1992.12) CEVAM
Zawieszenie i Amortyzacja CORTECO Citroën CX II 25 D sedan 73KM, 54kW, olej napędowy (1985.08 - 1992.12) CORTECO
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Citroën CX II 25 D sedan 73KM, 54kW, olej napędowy (1985.08 - 1992.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Citroën CX II 25 D sedan 73KM, 54kW, olej napędowy (1985.08 - 1992.12) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Citroën CX II 25 D sedan 73KM, 54kW, olej napędowy (1985.08 - 1992.12) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Citroën CX II 25 D sedan 73KM, 54kW, olej napędowy (1985.08 - 1992.12) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Citroën CX II 25 D sedan 73KM, 54kW, olej napędowy (1985.08 - 1992.12) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja LIZARTE Citroën CX II 25 D sedan 73KM, 54kW, olej napędowy (1985.08 - 1992.12) LIZARTE
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Citroën CX II 25 D sedan 73KM, 54kW, olej napędowy (1985.08 - 1992.12) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Citroën CX II 25 D sedan 73KM, 54kW, olej napędowy (1985.08 - 1992.12) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Citroën CX II 25 D sedan 73KM, 54kW, olej napędowy (1985.08 - 1992.12) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Citroën CX II 25 D sedan 73KM, 54kW, olej napędowy (1985.08 - 1992.12) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Citroën CX II 25 D sedan 73KM, 54kW, olej napędowy (1985.08 - 1992.12) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja RAVENOL Citroën CX II 25 D sedan 73KM, 54kW, olej napędowy (1985.08 - 1992.12) RAVENOL
Zawieszenie i Amortyzacja SCT - MANNOL Citroën CX II 25 D sedan 73KM, 54kW, olej napędowy (1985.08 - 1992.12) SCT - MANNOL
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Citroën CX II 25 D sedan 73KM, 54kW, olej napędowy (1985.08 - 1992.12) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Citroën CX II 25 D sedan 73KM, 54kW, olej napędowy (1985.08 - 1992.12) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Citroën CX II 25 D sedan 73KM, 54kW, olej napędowy (1985.08 - 1992.12) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Citroën CX II 25 D sedan 73KM, 54kW, olej napędowy (1985.08 - 1992.12) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Citroën CX II 25 D sedan 73KM, 54kW, olej napędowy (1985.08 - 1992.12) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VALEO Citroën CX II 25 D sedan 73KM, 54kW, olej napędowy (1985.08 - 1992.12) VALEO
Producent:OPTIMAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
AX-003
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
AX-003
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  W środku
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Cisnienie [bar]:  62
Rodzaj resorowania:  Dla pojazdów z zawieszeniem hydro-pneumatycznym
Do 100 dni na zwrot
311,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze