Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR do Daihatsu CUORE IV (L501) 0.8 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1996.11 - 1998.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Daihatsu CUORE IV (L501) 0.8 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1996.11 - 1998.10) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Daihatsu CUORE IV (L501) 0.8 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1996.11 - 1998.10) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Daihatsu CUORE IV (L501) 0.8 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1996.11 - 1998.10) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Daihatsu CUORE IV (L501) 0.8 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1996.11 - 1998.10) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Daihatsu CUORE IV (L501) 0.8 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1996.11 - 1998.10) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Daihatsu CUORE IV (L501) 0.8 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1996.11 - 1998.10) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Daihatsu CUORE IV (L501) 0.8 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1996.11 - 1998.10) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Daihatsu CUORE IV (L501) 0.8 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1996.11 - 1998.10) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Daihatsu CUORE IV (L501) 0.8 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1996.11 - 1998.10) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Daihatsu CUORE IV (L501) 0.8 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1996.11 - 1998.10) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Daihatsu CUORE IV (L501) 0.8 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1996.11 - 1998.10) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Daihatsu CUORE IV (L501) 0.8 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1996.11 - 1998.10) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Daihatsu CUORE IV (L501) 0.8 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1996.11 - 1998.10) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Daihatsu CUORE IV (L501) 0.8 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1996.11 - 1998.10) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Daihatsu CUORE IV (L501) 0.8 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1996.11 - 1998.10) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Daihatsu CUORE IV (L501) 0.8 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1996.11 - 1998.10) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Daihatsu CUORE IV (L501) 0.8 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1996.11 - 1998.10) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Daihatsu CUORE IV (L501) 0.8 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1996.11 - 1998.10) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Daihatsu CUORE IV (L501) 0.8 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1996.11 - 1998.10) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Daihatsu CUORE IV (L501) 0.8 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1996.11 - 1998.10) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Daihatsu CUORE IV (L501) 0.8 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1996.11 - 1998.10) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Daihatsu CUORE IV (L501) 0.8 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1996.11 - 1998.10) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Daihatsu CUORE IV (L501) 0.8 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1996.11 - 1998.10) TRW
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
72-4682
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
72-4682
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 109,00 zł
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze