Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX do Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.3 i 16V Skrzynia 65KM, 48kW, benzyna (1998.05 - 2005.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.3 i 16V Skrzynia 65KM, 48kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.3 i 16V Skrzynia 65KM, 48kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.3 i 16V Skrzynia 65KM, 48kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.3 i 16V Skrzynia 65KM, 48kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.3 i 16V Skrzynia 65KM, 48kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.3 i 16V Skrzynia 65KM, 48kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.3 i 16V Skrzynia 65KM, 48kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) SUPLEX
Producent:SUPLEX

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SUPLEX
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
08030
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SUPLEX
Kod:
08030
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Średnica drutu [mm]:  9,50
Długość [mm]:  313
Średnica zewnętrzna [mm]:  95
Ciężar [kg]:  2,20
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze