Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO do Fiat 128 (128_) 1.3 Rally (128A) sedan 67KM, 49kW, benzyna (1971.07 - 1976.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Fiat 128 (128_) 1.3 Rally (128A) sedan 67KM, 49kW, benzyna (1971.07 - 1976.02) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Fiat 128 (128_) 1.3 Rally (128A) sedan 67KM, 49kW, benzyna (1971.07 - 1976.02) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Fiat 128 (128_) 1.3 Rally (128A) sedan 67KM, 49kW, benzyna (1971.07 - 1976.02) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Fiat 128 (128_) 1.3 Rally (128A) sedan 67KM, 49kW, benzyna (1971.07 - 1976.02) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Fiat 128 (128_) 1.3 Rally (128A) sedan 67KM, 49kW, benzyna (1971.07 - 1976.02) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Fiat 128 (128_) 1.3 Rally (128A) sedan 67KM, 49kW, benzyna (1971.07 - 1976.02) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Fiat 128 (128_) 1.3 Rally (128A) sedan 67KM, 49kW, benzyna (1971.07 - 1976.02) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Fiat 128 (128_) 1.3 Rally (128A) sedan 67KM, 49kW, benzyna (1971.07 - 1976.02) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Fiat 128 (128_) 1.3 Rally (128A) sedan 67KM, 49kW, benzyna (1971.07 - 1976.02) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Fiat 128 (128_) 1.3 Rally (128A) sedan 67KM, 49kW, benzyna (1971.07 - 1976.02) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Fiat 128 (128_) 1.3 Rally (128A) sedan 67KM, 49kW, benzyna (1971.07 - 1976.02) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Fiat 128 (128_) 1.3 Rally (128A) sedan 67KM, 49kW, benzyna (1971.07 - 1976.02) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Fiat 128 (128_) 1.3 Rally (128A) sedan 67KM, 49kW, benzyna (1971.07 - 1976.02) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Fiat 128 (128_) 1.3 Rally (128A) sedan 67KM, 49kW, benzyna (1971.07 - 1976.02) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Fiat 128 (128_) 1.3 Rally (128A) sedan 67KM, 49kW, benzyna (1971.07 - 1976.02) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Fiat 128 (128_) 1.3 Rally (128A) sedan 67KM, 49kW, benzyna (1971.07 - 1976.02) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja NK Fiat 128 (128_) 1.3 Rally (128A) sedan 67KM, 49kW, benzyna (1971.07 - 1976.02) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Fiat 128 (128_) 1.3 Rally (128A) sedan 67KM, 49kW, benzyna (1971.07 - 1976.02) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Fiat 128 (128_) 1.3 Rally (128A) sedan 67KM, 49kW, benzyna (1971.07 - 1976.02) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Fiat 128 (128_) 1.3 Rally (128A) sedan 67KM, 49kW, benzyna (1971.07 - 1976.02) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Fiat 128 (128_) 1.3 Rally (128A) sedan 67KM, 49kW, benzyna (1971.07 - 1976.02) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Fiat 128 (128_) 1.3 Rally (128A) sedan 67KM, 49kW, benzyna (1971.07 - 1976.02) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Fiat 128 (128_) 1.3 Rally (128A) sedan 67KM, 49kW, benzyna (1971.07 - 1976.02) VEMA
Producent:METALCAUCHO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
00756
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
00756
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Wysokość [mm]:  18
Ciężar [kg]:  0,015
Masa [g]:  15
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 16,00 zł
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze