Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja BOGE do Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja COMLINE Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) COMLINE
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja FAST Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) FAST
Zawieszenie i Amortyzacja HART Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) HART
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NK Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Fiat TIPO liftback (356_) 1.4 (356HXF1B) liftback 120KM, 88kW, benzyna (2016.03 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BOGE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOGE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
84-392-A
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOGE
Kod:
84-392-A
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ilość na oś:  2
Do 100 dni na zwrot
BOGE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
30-V86-A
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOGE
Kod:
30-V86-A
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Parametr:  TT30/13X207A
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze