Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja MOOG do Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja FAST Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) FAST
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) HART
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja NK Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja VAN WEZEL Fiat UNO (146_) 1.1 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1988.10 - 2006.06) VAN WEZEL
Producent:MOOG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FI-SB-9666
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
FI-SB-9666
Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
Rodzaj połączenia: Pojemnik
Długożć opakowania [cm]: 10,2
Szerokość opakowania [cm]: 10,1
Wysokość opakowania [cm]: 5,3
Do 100 dni na zwrot
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FI-SB-9668
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
FI-SB-9668
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj połączenia: Pojemnik
Długożć opakowania [cm]: 20,6
Szerokość opakowania [cm]: 18,6
Wysokość opakowania [cm]: 7,6
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze