Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO do Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DOKUJI Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) DOKUJI
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja NK Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) VEMA
Producent:AL-KO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AL-KO
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
409360
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AL-KO
Kod:
409360
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Typ amortyzatora:  Wkładanie rozpórki zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Do 100 dni na zwrot
AL-KO
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
104800
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AL-KO
Kod:
104800
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Typ amortyzatora:  Amortyzator podtrzymujący sprężynowy
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze