Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL do Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost Kombi 100KM, 74kW, benzyna (2018.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost Kombi 100KM, 74kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost Kombi 100KM, 74kW, benzyna (2018.09 - obecnie) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost Kombi 100KM, 74kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost Kombi 100KM, 74kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost Kombi 100KM, 74kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost Kombi 100KM, 74kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost Kombi 100KM, 74kW, benzyna (2018.09 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost Kombi 100KM, 74kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost Kombi 100KM, 74kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost Kombi 100KM, 74kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost Kombi 100KM, 74kW, benzyna (2018.09 - obecnie) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost Kombi 100KM, 74kW, benzyna (2018.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost Kombi 100KM, 74kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost Kombi 100KM, 74kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost Kombi 100KM, 74kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost Kombi 100KM, 74kW, benzyna (2018.09 - obecnie) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja QFIX Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost Kombi 100KM, 74kW, benzyna (2018.09 - obecnie) QFIX
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost Kombi 100KM, 74kW, benzyna (2018.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost Kombi 100KM, 74kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost Kombi 100KM, 74kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost Kombi 100KM, 74kW, benzyna (2018.09 - obecnie) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost Kombi 100KM, 74kW, benzyna (2018.09 - obecnie) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost Kombi 100KM, 74kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:QUINTON HAZELL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
QAM214
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QAM214
Średnica wewnętrzna [mm]:  32
Średnica zewnętrzna [mm]:  125
Grubość [mm]:  44
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze