Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja GSP do Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06)

Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Ford S-MAX (CJ, WA6) 1.5 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, benzyna (2015.01 - 2018.06) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GSP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
519002
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
519002
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze