Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH do Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BLUE PRINT Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) BLUE PRINT
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) HART
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja MASTER-SPORT GERMANY Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QFIX Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) QFIX
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) VEMA
Producent:BIRTH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BIRTH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
53740
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BIRTH
Kod:
53740
Długość 2 [mm]:  129
Długość [mm]:  169
Masa [g]:  570
Gwint zewn. 1 [mm]:  M 10X1,25
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm]:  24
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze