Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja NK do Honda CRX I (AF, AS) 1.3 (AF1) coupe 71KM, 52kW, benzyna (1983.10 - 1987.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Honda CRX I (AF, AS) 1.3 (AF1) coupe 71KM, 52kW, benzyna (1983.10 - 1987.10) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Honda CRX I (AF, AS) 1.3 (AF1) coupe 71KM, 52kW, benzyna (1983.10 - 1987.10) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Honda CRX I (AF, AS) 1.3 (AF1) coupe 71KM, 52kW, benzyna (1983.10 - 1987.10) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Honda CRX I (AF, AS) 1.3 (AF1) coupe 71KM, 52kW, benzyna (1983.10 - 1987.10) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Honda CRX I (AF, AS) 1.3 (AF1) coupe 71KM, 52kW, benzyna (1983.10 - 1987.10) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Honda CRX I (AF, AS) 1.3 (AF1) coupe 71KM, 52kW, benzyna (1983.10 - 1987.10) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Honda CRX I (AF, AS) 1.3 (AF1) coupe 71KM, 52kW, benzyna (1983.10 - 1987.10) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Honda CRX I (AF, AS) 1.3 (AF1) coupe 71KM, 52kW, benzyna (1983.10 - 1987.10) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Honda CRX I (AF, AS) 1.3 (AF1) coupe 71KM, 52kW, benzyna (1983.10 - 1987.10) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Honda CRX I (AF, AS) 1.3 (AF1) coupe 71KM, 52kW, benzyna (1983.10 - 1987.10) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Honda CRX I (AF, AS) 1.3 (AF1) coupe 71KM, 52kW, benzyna (1983.10 - 1987.10) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Honda CRX I (AF, AS) 1.3 (AF1) coupe 71KM, 52kW, benzyna (1983.10 - 1987.10) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NK Honda CRX I (AF, AS) 1.3 (AF1) coupe 71KM, 52kW, benzyna (1983.10 - 1987.10) NK
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Honda CRX I (AF, AS) 1.3 (AF1) coupe 71KM, 52kW, benzyna (1983.10 - 1987.10) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Honda CRX I (AF, AS) 1.3 (AF1) coupe 71KM, 52kW, benzyna (1983.10 - 1987.10) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Honda CRX I (AF, AS) 1.3 (AF1) coupe 71KM, 52kW, benzyna (1983.10 - 1987.10) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Honda CRX I (AF, AS) 1.3 (AF1) coupe 71KM, 52kW, benzyna (1983.10 - 1987.10) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Honda CRX I (AF, AS) 1.3 (AF1) coupe 71KM, 52kW, benzyna (1983.10 - 1987.10) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
672602
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
672602
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska
Jednostka ilości:  Komplet
Ciężar netto [kg]:  0,2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze