Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM do Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.01 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.01 - obecnie) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.01 - obecnie) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.01 - obecnie) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.01 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.01 - obecnie) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.01 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.01 - obecnie) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.01 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.01 - obecnie) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.01 - obecnie) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NK Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.01 - obecnie) NK
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.01 - obecnie) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Jeep CHEROKEE (KK) 2.8 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.01 - obecnie) TEDGUM
Producent:TEDGUM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TEDGUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TED52705
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEDGUM
Kod:
TED52705
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Na dole
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Ilość montowana w aucie:  4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Rodzaj wahacza:  Dla wahacza poprzecznego
Jakosć/Klasa:  10.9
Długość gwintu [mm]:  40
Długożć żruby pod główką [mm]:  115
Rozmiar klucza:  21
Średnica zewnętrzna [mm]:  46
Wymiar gwintu:  M16x2
Powierzchnia:  Ocynkowany
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 124,00 zł
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze