Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN do Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 4x4 samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1990.10 - 1996.09) TRISCAN
Producent:TRISCAN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8765 100004
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8765 100004
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  73
Wysokość [mm]:  180
Wymiar gwintu:  M12
Długość gwintu [mm]:  80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 109,00 zł
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8765 80006
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8765 80006
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Projekt resora:  Resor piórowy
Ilość piór resorów:  4
Szerokość [mm]:  63
Długość 1/Długość 2 [mm]:  584/730
Numer artykułu zalecanego dodatku:  77811, 77813, 77814
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 933,00 zł
533,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze