Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST do Kia OPIRUS (GH) 3.8 V6 sedan 267KM, 196kW, benzyna (2006.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja ACKOJA Kia OPIRUS (GH) 3.8 V6 sedan 267KM, 196kW, benzyna (2006.10 - obecnie) ACKOJA
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Kia OPIRUS (GH) 3.8 V6 sedan 267KM, 196kW, benzyna (2006.10 - obecnie) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Kia OPIRUS (GH) 3.8 V6 sedan 267KM, 196kW, benzyna (2006.10 - obecnie) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Kia OPIRUS (GH) 3.8 V6 sedan 267KM, 196kW, benzyna (2006.10 - obecnie) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Kia OPIRUS (GH) 3.8 V6 sedan 267KM, 196kW, benzyna (2006.10 - obecnie) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Kia OPIRUS (GH) 3.8 V6 sedan 267KM, 196kW, benzyna (2006.10 - obecnie) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Kia OPIRUS (GH) 3.8 V6 sedan 267KM, 196kW, benzyna (2006.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Kia OPIRUS (GH) 3.8 V6 sedan 267KM, 196kW, benzyna (2006.10 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Kia OPIRUS (GH) 3.8 V6 sedan 267KM, 196kW, benzyna (2006.10 - obecnie) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Kia OPIRUS (GH) 3.8 V6 sedan 267KM, 196kW, benzyna (2006.10 - obecnie) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Kia OPIRUS (GH) 3.8 V6 sedan 267KM, 196kW, benzyna (2006.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Kia OPIRUS (GH) 3.8 V6 sedan 267KM, 196kW, benzyna (2006.10 - obecnie) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Kia OPIRUS (GH) 3.8 V6 sedan 267KM, 196kW, benzyna (2006.10 - obecnie) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Kia OPIRUS (GH) 3.8 V6 sedan 267KM, 196kW, benzyna (2006.10 - obecnie) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Kia OPIRUS (GH) 3.8 V6 sedan 267KM, 196kW, benzyna (2006.10 - obecnie) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Kia OPIRUS (GH) 3.8 V6 sedan 267KM, 196kW, benzyna (2006.10 - obecnie) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Kia OPIRUS (GH) 3.8 V6 sedan 267KM, 196kW, benzyna (2006.10 - obecnie) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Kia OPIRUS (GH) 3.8 V6 sedan 267KM, 196kW, benzyna (2006.10 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Kia OPIRUS (GH) 3.8 V6 sedan 267KM, 196kW, benzyna (2006.10 - obecnie) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Kia OPIRUS (GH) 3.8 V6 sedan 267KM, 196kW, benzyna (2006.10 - obecnie) TEDGUM
Producent:FEBEST

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1298-001-KIT
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
1298-001-KIT
Jednostka:
szt
Wysokość opakowania [cm]:  3,0
Szerokość opakowania [cm]:  4,0
Długożć opakowania [cm]:  11,2
Ciężar [kg]:  0,206
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 76,00 zł
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBEST
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1229-002-KIT
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
1229-002-KIT
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,243
Długożć opakowania [cm]:  10,5
Szerokość opakowania [cm]:  3,7
Wysokość opakowania [cm]:  3,7
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 148,00 zł
72,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze