Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja ARNOTT do Land Rover DISCOVERY V (L462) 3.0 SCV6 4x4 SUV 340KM, 250kW, benzyna (2016.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja ARNOTT Land Rover DISCOVERY V (L462) 3.0 SCV6 4x4 SUV 340KM, 250kW, benzyna (2016.09 - obecnie) ARNOTT
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Land Rover DISCOVERY V (L462) 3.0 SCV6 4x4 SUV 340KM, 250kW, benzyna (2016.09 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Land Rover DISCOVERY V (L462) 3.0 SCV6 4x4 SUV 340KM, 250kW, benzyna (2016.09 - obecnie) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja ESEN SKV Land Rover DISCOVERY V (L462) 3.0 SCV6 4x4 SUV 340KM, 250kW, benzyna (2016.09 - obecnie) ESEN SKV
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Land Rover DISCOVERY V (L462) 3.0 SCV6 4x4 SUV 340KM, 250kW, benzyna (2016.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Land Rover DISCOVERY V (L462) 3.0 SCV6 4x4 SUV 340KM, 250kW, benzyna (2016.09 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Land Rover DISCOVERY V (L462) 3.0 SCV6 4x4 SUV 340KM, 250kW, benzyna (2016.09 - obecnie) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja VEMO Land Rover DISCOVERY V (L462) 3.0 SCV6 4x4 SUV 340KM, 250kW, benzyna (2016.09 - obecnie) VEMO
Producent:ARNOTT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ARNOTT
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
P-3280
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ARNOTT
Kod:
P-3280
Jednostka:
szt
Rodzaj resorowania:  Dla pojazdów z zawieszeniem pneumatycznym
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Długożć opakowania [cm]:  20
Szerokość opakowania [cm]:  35
Wysokość opakowania [cm]:  35
Ciężar netto [kg]:  3,6
Wyprodukowano w:  Chiny
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów z ADS
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Wymagana wymiana przekaźnika
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przekaźnikiem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3089,00 zł
2059,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

ARNOTT
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
P-3731
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ARNOTT
Kod:
P-3731
Jednostka:
szt
Rodzaj resorowania:  Dla pojazdów z zawieszeniem pneumatycznym
Długożć opakowania [cm]:  29,0
Szerokość opakowania [cm]:  17,5
Wysokość opakowania [cm]:  21,5
Ciężar [kg]:  4,5
Ciężar netto [kg]:  3,7
Wyprodukowano w:  Niemcy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z osuszaczem
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Wymagana wymiana przekaźnika
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przekaźnikiem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3848,00 zł
2565,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze