Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ do Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja ACKOJA Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) ACKOJA
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja DOKUJI Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) DOKUJI
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja JPN Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) JPN
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NK Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) NK
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) TRW
Producent:DR!VE+

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP3310.10.084
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP3310.10.084
Jednostka:
szt
Cecha chemiczna:  Zawierający olej mineralny
Specyfikacja:  GM Dexron II D
Specyfikacja:  Ford MERCON
Specyfikacja:  ZF TE-ML 09/11/14
Specyfikacja:  Mercedes Benz 236.1/
Specyfikacja:  Denison HF-0
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 339D / MAN 339 V
Dopuszczenie przez producenta:  Voith G 607/ H55.633
Dopuszczenie przez producenta:  Caterpillar TO-2; Al
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 505,00 zł
266,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP3310.10.078
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP3310.10.078
Jednostka:
szt
Olej:  Olej półsyntetyczny
Specyfikacja:  GM DEXRON II + IIIG
Specyfikacja:  Ford MERCON
Specyfikacja:  Allison C-4; Caterpi
Specyfikacja:  Daimler Chrysler 236
Specyfikacja:  Voith G 607/ H55.633
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE ML 03D/04D/09B
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 339F / MAN 339 V
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 616,00 zł
333,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP3310.10.071
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP3310.10.071
Jednostka:
szt
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja:  Dexron II / III
Specyfikacja:  Mercon, Mercon V
Specyfikacja:  JASO M 315 1A; MB 23
Specyfikacja:  ZF TE ML 09X /11B /1
Specyfikacja:  MAN 339 type D & F;
Dopuszczenie przez producenta:  VW G 052 162 A1; Ni
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 806,00 zł
448,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze