Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR do Mazda MX-6 (GE) 2.5 24V coupe 167KM, 123kW, benzyna (1993.02 - 1995.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Mazda MX-6 (GE) 2.5 24V coupe 167KM, 123kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mazda MX-6 (GE) 2.5 24V coupe 167KM, 123kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja ACKOJA Mazda MX-6 (GE) 2.5 24V coupe 167KM, 123kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) ACKOJA
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mazda MX-6 (GE) 2.5 24V coupe 167KM, 123kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Mazda MX-6 (GE) 2.5 24V coupe 167KM, 123kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Mazda MX-6 (GE) 2.5 24V coupe 167KM, 123kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda MX-6 (GE) 2.5 24V coupe 167KM, 123kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Mazda MX-6 (GE) 2.5 24V coupe 167KM, 123kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Mazda MX-6 (GE) 2.5 24V coupe 167KM, 123kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mazda MX-6 (GE) 2.5 24V coupe 167KM, 123kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mazda MX-6 (GE) 2.5 24V coupe 167KM, 123kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Mazda MX-6 (GE) 2.5 24V coupe 167KM, 123kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Mazda MX-6 (GE) 2.5 24V coupe 167KM, 123kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NK Mazda MX-6 (GE) 2.5 24V coupe 167KM, 123kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) NK
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Mazda MX-6 (GE) 2.5 24V coupe 167KM, 123kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Mazda MX-6 (GE) 2.5 24V coupe 167KM, 123kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mazda MX-6 (GE) 2.5 24V coupe 167KM, 123kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) SACHS
Producent:MAXGEAR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
72-4434
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
72-4434
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
72-4235
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
72-4235
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  22,05
Średnica zewnętrzna [mm]:  26,8
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
72-4697
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
72-4697
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 146,00 zł
71,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
72-4696
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
72-4696
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 163,00 zł
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze