Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja GSP do Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja ARNOTT Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) ARNOTT
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CORTECO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) CORTECO
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) ESEN SKV
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja NK Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TOPRAN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) TOPRAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.487) kabriolet 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) VAICO
Producent:GSP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
532473
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
532473
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze