Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL do Mercedes-benz KLASA G (W463) 200 GE (463.220) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, benzyna (1990.01 - 1993.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja HELLA Mercedes-benz KLASA G (W463) 200 GE (463.220) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, benzyna (1990.01 - 1993.07) HELLA
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Mercedes-benz KLASA G (W463) 200 GE (463.220) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, benzyna (1990.01 - 1993.07) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Mercedes-benz KLASA G (W463) 200 GE (463.220) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, benzyna (1990.01 - 1993.07) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Mercedes-benz KLASA G (W463) 200 GE (463.220) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, benzyna (1990.01 - 1993.07) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Mercedes-benz KLASA G (W463) 200 GE (463.220) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, benzyna (1990.01 - 1993.07) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mercedes-benz KLASA G (W463) 200 GE (463.220) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, benzyna (1990.01 - 1993.07) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mercedes-benz KLASA G (W463) 200 GE (463.220) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, benzyna (1990.01 - 1993.07) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Mercedes-benz KLASA G (W463) 200 GE (463.220) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, benzyna (1990.01 - 1993.07) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Mercedes-benz KLASA G (W463) 200 GE (463.220) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, benzyna (1990.01 - 1993.07) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA G (W463) 200 GE (463.220) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, benzyna (1990.01 - 1993.07) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Mercedes-benz KLASA G (W463) 200 GE (463.220) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, benzyna (1990.01 - 1993.07) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Mercedes-benz KLASA G (W463) 200 GE (463.220) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, benzyna (1990.01 - 1993.07) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Mercedes-benz KLASA G (W463) 200 GE (463.220) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, benzyna (1990.01 - 1993.07) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA G (W463) 200 GE (463.220) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, benzyna (1990.01 - 1993.07) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mercedes-benz KLASA G (W463) 200 GE (463.220) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, benzyna (1990.01 - 1993.07) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Mercedes-benz KLASA G (W463) 200 GE (463.220) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, benzyna (1990.01 - 1993.07) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Mercedes-benz KLASA G (W463) 200 GE (463.220) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, benzyna (1990.01 - 1993.07) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Mercedes-benz KLASA G (W463) 200 GE (463.220) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, benzyna (1990.01 - 1993.07) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA G (W463) 200 GE (463.220) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, benzyna (1990.01 - 1993.07) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mercedes-benz KLASA G (W463) 200 GE (463.220) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, benzyna (1990.01 - 1993.07) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Mercedes-benz KLASA G (W463) 200 GE (463.220) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, benzyna (1990.01 - 1993.07) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Mercedes-benz KLASA G (W463) 200 GE (463.220) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, benzyna (1990.01 - 1993.07) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Mercedes-benz KLASA G (W463) 200 GE (463.220) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, benzyna (1990.01 - 1993.07) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Mercedes-benz KLASA G (W463) 200 GE (463.220) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, benzyna (1990.01 - 1993.07) VAICO
Producent:MOTUL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
26800
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
26800
Jednostka:
szt
Zalecenie producenta oleju:  Type 339 V1
Zalecenie producenta oleju:  ALLISON C-4
Zalecenie producenta oleju:  CATERPILLAR TO-2
Zalecenie producenta oleju:  GM DEXRON II D
Zalecenie producenta oleju:  MAN Type 339 V1
Zalecenie producenta oleju:  MAN Type 339 Z1
Zalecenie producenta oleju:  MB-Freigabe 236.7
Zalecenie producenta oleju:  VOITH 55.6335.32
Zalecenie producenta oleju:  VOITH G 607
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 04D
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 11A
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 14A
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 175,00 zł
85,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOTUL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
48100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
48100
Specyfikacja:  3)
Specyfikacja:  4
Specyfikacja:  SAE J1703
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 4
Specyfikacja:  ISO 4925 (5.1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze