Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja BOGE do Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) coupe 92KM, 68kW, benzyna (1989.12 - 1994.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) coupe 92KM, 68kW, benzyna (1989.12 - 1994.03) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) coupe 92KM, 68kW, benzyna (1989.12 - 1994.03) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) coupe 92KM, 68kW, benzyna (1989.12 - 1994.03) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) coupe 92KM, 68kW, benzyna (1989.12 - 1994.03) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) coupe 92KM, 68kW, benzyna (1989.12 - 1994.03) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja AUTOFREN SEINSA Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) coupe 92KM, 68kW, benzyna (1989.12 - 1994.03) AUTOFREN SEINSA
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) coupe 92KM, 68kW, benzyna (1989.12 - 1994.03) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) coupe 92KM, 68kW, benzyna (1989.12 - 1994.03) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja ERT Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) coupe 92KM, 68kW, benzyna (1989.12 - 1994.03) ERT
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) coupe 92KM, 68kW, benzyna (1989.12 - 1994.03) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) coupe 92KM, 68kW, benzyna (1989.12 - 1994.03) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) coupe 92KM, 68kW, benzyna (1989.12 - 1994.03) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) coupe 92KM, 68kW, benzyna (1989.12 - 1994.03) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja JPN Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) coupe 92KM, 68kW, benzyna (1989.12 - 1994.03) JPN
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) coupe 92KM, 68kW, benzyna (1989.12 - 1994.03) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) coupe 92KM, 68kW, benzyna (1989.12 - 1994.03) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) coupe 92KM, 68kW, benzyna (1989.12 - 1994.03) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) coupe 92KM, 68kW, benzyna (1989.12 - 1994.03) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) coupe 92KM, 68kW, benzyna (1989.12 - 1994.03) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja QFIX Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) coupe 92KM, 68kW, benzyna (1989.12 - 1994.03) QFIX
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) coupe 92KM, 68kW, benzyna (1989.12 - 1994.03) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) coupe 92KM, 68kW, benzyna (1989.12 - 1994.03) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) coupe 92KM, 68kW, benzyna (1989.12 - 1994.03) SNR
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BOGE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOGE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
88-243-A
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOGE
Kod:
88-243-A
Ilość na oś:  2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze