Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja HART do Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12)

Zawieszenie i Amortyzacja FAG Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja COMLINE Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) COMLINE
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) HART
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.1 kabriolet 54KM, 40kW, benzyna (1987.08 - 1994.12) TRW
Producent:HART

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
805 238
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
805 238
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Typ amortyzatora:  Amortyzator podtrzymujący sprężynowy
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Rodzaj resorowania:  Dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami srubowymi
Do 100 dni na zwrot
86,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
440 512
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
440 512
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość [mm]:  79
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze