Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO do Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07)

Zawieszenie i Amortyzacja FAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) COMLINE
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja FAST Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FAST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) GATES
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) HART
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) JP GROUP
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) VAICO
Producent:METALCAUCHO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
02791
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
02791
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,115
Ciężar [kg]:  0,12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska kulkowego
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
02933
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
02933
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ciężar [kg]:  0,06
Masa [g]:  60
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METALCAUCHO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
04181
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
04181
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,13
Materiał:  Metal
Średnica wewnętrzna [mm]:  65
Średnica zewnętrzna [mm]:  100
Masa [g]:  130
Do 100 dni na zwrot
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
39371
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
39371
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ciężar [kg]:  0,05
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
49518
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
49518
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,400
Numer komponentu:  02933 x2
Do 100 dni na zwrot
165,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze