Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS do Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja AUTOFREN SEINSA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) AUTOFREN SEINSA
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja COMLINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) COMLINE
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja ERT Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ERT
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja FAST Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FAST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja GATES Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GATES
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HART
Zawieszenie i Amortyzacja JP GROUP Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) JP GROUP
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TOPRAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TOPRAN
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) VAICO
Producent:DIEDERICHS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DIEDERICHS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9971563
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DIEDERICHS
Kod:
9971563
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Typ amortyzatora:  Wkładanie rozpórki zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora:  Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Długość [mm]:  550
Szerokość [mm]:  80
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze