Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR do Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja AUTOFREN SEINSA Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) AUTOFREN SEINSA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja ERT Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) ERT
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja HART Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) HART
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja NK Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) NK
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:EUROREPAR

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1674695980
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1674695980
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolna obejma
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Jednostka ilości:  Sztuka
Wymiar gwintu:  M14 X 150
Masa [g]:  3400
Min. długość [mm]:  302
Maks. długożć [mm]:  490
Średnica końcówki wału [mm]:  20
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1623311980
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1623311980
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Górne oko
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Jednostka ilości:  Sztuka
Wymiar gwintu:  sans filetage
Ilość:  1
Długość 1 [mm]:  336
Długość 2 [mm]:  490
Otwór o śr[mm]:  25
Min. długość [mm]:  336
Maks. długożć [mm]:  490
Średnica końcówki wału [mm]:  12
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1623344180
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1623344180
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Jednostka ilości:  Sztuka
Wymiar gwintu:  M14 � 150
Ilość:  1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z wpustem
Długość 2 [mm]:  609
Otwór o śr[mm]:  20
Maks. długożć [mm]:  609
Średnica końcówki wału [mm]:  51
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1623326380
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1623326380
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Jednostka ilości:  Sztuka
Wymiar gwintu:  M14 � 150
Ilość:  1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z wpustem
Długość 2 [mm]:  609
Otwór o śr[mm]:  20
Maks. długożć [mm]:  609
Średnica końcówki wału [mm]:  51
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1674696080
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1674696080
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolna obejma
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Jednostka ilości:  Sztuka
Wymiar gwintu:  M14 X 150
Masa [g]:  3400
Min. długość [mm]:  302
Maks. długożć [mm]:  490
Średnica końcówki wału [mm]:  20
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze