Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN do Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08)

Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRICLO Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) TRICLO
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) VAICO
Producent:SPIDAN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
56105
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
56105
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Średnica drutu [mm]:  12,00
Długość [mm]:  365
Średnica zewnętrzna [mm]:  123
Ciężar [kg]:  2,65
Gwarancja:  5 lata gwarancji lub do 60 000 km przy wymianie parą
Do 100 dni na zwrot
SPIDAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
56106
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
56106
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Średnica drutu [mm]:  11,75
Długość [mm]:  380
Średnica zewnętrzna [mm]:  122
Ciężar [kg]:  2,50
Gwarancja:  5 lata gwarancji lub do 60 000 km przy wymianie parą
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze