Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK do Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja AUTOFREN SEINSA Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) AUTOFREN SEINSA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BGA Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) BGA
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja ERT Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) ERT
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS ELPARTS Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja RUVILLE Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) RUVILLE
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Porsche BOXSTER (986) S 3.2 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2002.07 - 2004.12) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BPK7125
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BPK7125
Średnica [mm]:  78
Wysokość [mm]:  153
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze