Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN do Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12)

Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) HART
Zawieszenie i Amortyzacja HUTCHINSON Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) HUTCHINSON
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MASTER-SPORT GERMANY Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) MASTER-SPORT GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NK Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TOPRAN Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) TOPRAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Renault 19 II Nadwozie pełne / liftback (S53_) 1.2 Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1992.03 - 1995.12) VEMA
Producent:FEBI BILSTEIN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
4.2 (13 ocen)
Kod produktu:
13029
dostępny
4.2 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
13029
Jednostka:
szt
Materiał:  Guma
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ciężar [kg]:  0,55
Do 100 dni na zwrot
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
08971
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
08971
Jednostka:
szt
Kolor:  Czerwony
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja:  Suffix A
Specyfikacja:  MAN 339 Z1
Specyfikacja:  MB 236.6
Specyfikacja:  MB 236.2
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C186-A
Specyfikacja:  MB 236.7
Specyfikacja:  MB 236.1
Specyfikacja:  MB 236.5
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C166-H
Specyfikacja:  MAN 339 V1
Specyfikacja:  Allison C3/C4
Specyfikacja:  Dexron II D
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C185-A
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C138-CJ
Ciężar [kg]:  0,93
Typ skrzyni biegów:  Do automatycznej skrzyni biegów
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia automatyczna ze sprzęgłem hydraulicznym
Do 100 dni na zwrot
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
30017
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
30017
Jednostka:
szt
Ilość:  4
Kolor:  Czerwony
Pojemność [litr]:  5
Specyfikacja:  Suffix A
Specyfikacja:  MAN 339 Z1
Specyfikacja:  MB 236.6
Specyfikacja:  MB 236.2
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C186-A
Specyfikacja:  MB 236.7
Specyfikacja:  MB 236.1
Specyfikacja:  MB 236.5
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C166-H
Specyfikacja:  MAN 339 V1
Specyfikacja:  Allison C3/C4
Specyfikacja:  Dexron II D
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C185-A
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C138-CJ
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia automatyczna ze sprzęgłem hydraulicznym
Typ skrzyni biegów:  Do automatycznej skrzyni biegów
Do 100 dni na zwrot
140,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze