Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX do Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 2.5 DT Platforma / podwozie 94KM, 69kW, olej napędowy (1989.11 - 1993.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 2.5 DT Platforma / podwozie 94KM, 69kW, olej napędowy (1989.11 - 1993.10) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja CORTECO Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 2.5 DT Platforma / podwozie 94KM, 69kW, olej napędowy (1989.11 - 1993.10) CORTECO
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 2.5 DT Platforma / podwozie 94KM, 69kW, olej napędowy (1989.11 - 1993.10) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 2.5 DT Platforma / podwozie 94KM, 69kW, olej napędowy (1989.11 - 1993.10) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 2.5 DT Platforma / podwozie 94KM, 69kW, olej napędowy (1989.11 - 1993.10) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 2.5 DT Platforma / podwozie 94KM, 69kW, olej napędowy (1989.11 - 1993.10) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 2.5 DT Platforma / podwozie 94KM, 69kW, olej napędowy (1989.11 - 1993.10) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 2.5 DT Platforma / podwozie 94KM, 69kW, olej napędowy (1989.11 - 1993.10) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 2.5 DT Platforma / podwozie 94KM, 69kW, olej napędowy (1989.11 - 1993.10) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 2.5 DT Platforma / podwozie 94KM, 69kW, olej napędowy (1989.11 - 1993.10) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 2.5 DT Platforma / podwozie 94KM, 69kW, olej napędowy (1989.11 - 1993.10) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 2.5 DT Platforma / podwozie 94KM, 69kW, olej napędowy (1989.11 - 1993.10) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 2.5 DT Platforma / podwozie 94KM, 69kW, olej napędowy (1989.11 - 1993.10) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 2.5 DT Platforma / podwozie 94KM, 69kW, olej napędowy (1989.11 - 1993.10) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 2.5 DT Platforma / podwozie 94KM, 69kW, olej napędowy (1989.11 - 1993.10) TRW
Producent:BENDIX

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BENDIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
046663B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
046663B
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze