Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY do Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja DJ PARTS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) DJ PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KLOKKERHOLM Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) KLOKKERHOLM
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NK Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) NK
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S liftback 175KM, 129kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) TRW
Producent:LIQUI MOLY

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P000242
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P000242
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg JASO:  1-A
Dopuszczenie przez producenta:  Allison C4
Dopuszczenie przez producenta:  Dexron III H
Dopuszczenie przez producenta:  Ford Mercon V
Dopuszczenie przez producenta:  Honda ATFZ1 excl CVT
Dopuszczenie przez producenta:  Hyundai SP-II
Dopuszczenie przez producenta:  Hyundai SP-III
Dopuszczenie przez producenta:  Kia SP-II
Dopuszczenie przez producenta:  Kia SP-III
Dopuszczenie przez producenta:  Mazda ATF M-III
Dopuszczenie przez producenta:  Mazda ATF M-V
Dopuszczenie przez producenta:  Mitsubishi SP-II
Dopuszczenie przez producenta:  Mitsubishi SP-III
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan AT-Matic D
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan AT-Matic J
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan AT-Matic K
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota Type T-II
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota Type T-IV
Zalecenie producenta oleju:  Allison TES 295
Zalecenie producenta oleju:  BMW 7045 E
Zalecenie producenta oleju:  BMW 8072 B
Zalecenie producenta oleju:  BMW LA 2634
Zalecenie producenta oleju:  BMW LT 71141
Zalecenie producenta oleju:  Caterpillar TO-2
Zalecenie producenta oleju:  Chrysler ATF +3
Zalecenie producenta oleju:  Chrysler ATF +4
Zalecenie producenta oleju:  Daimler NAG-1
Zalecenie producenta oleju:  JWS 3309 AisinWarner
Zalecenie producenta oleju:  MAN 339 Typ V1
Zalecenie producenta oleju:  MAN 339 Typ Z1
Zalecenie producenta oleju:  MAN 339 Typ Z2
Zalecenie producenta oleju:  MB 236.10
Zalecenie producenta oleju:  MB 236.11
Zalecenie producenta oleju:  MB 236.2
Zalecenie producenta oleju:  MB 236.5
Zalecenie producenta oleju:  MB 236.6
Zalecenie producenta oleju:  MB 236.7
Zalecenie producenta oleju:  MB 236.9
Zalecenie producenta oleju:  Subaru ATF
Zalecenie producenta oleju:  Volvo 97340
Zalecenie producenta oleju:  Volvo 97341
Zalecenie producenta oleju:  VW G 052 162
Zalecenie producenta oleju:  VW G 052 990
Zalecenie producenta oleju:  VW G 055 025
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 02F
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 03D
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 04D
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 05L
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 09
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 11A
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 11B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 14A
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 14B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 17C
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 117,00 zł
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P004182
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P004182
Klasa lepkości wg SAE:  75W
Specyfikacja wg API:  GL-4
Zalecenie producenta oleju:  BMW 83 22 7 533 818
Zalecenie producenta oleju:  BMW MTF LT-3
Zalecenie producenta oleju:  Fiat 9.55550-MZ6
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M2C 200-D2
Zalecenie producenta oleju:  Toyota
Zalecenie producenta oleju:  VW G 052 178
Zalecenie producenta oleju:  VW G 052 512
Zalecenie producenta oleju:  VW G 052 726
Zalecenie producenta oleju:  VW G 060 726
Zalecenie producenta oleju:  VW G 070 726
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze