Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja BOGE do Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja DJ PARTS Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) DJ PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja HELLA Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) HELLA
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KLOKKERHOLM Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) KLOKKERHOLM
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NK Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BOGE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOGE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
36-K01-0
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOGE
Kod:
36-K01-0
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia:  Rura pojedyncza
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Parametr:  ETOV36X91A
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Do 100 dni na zwrot
BOGE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
36-081-1
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOGE
Kod:
36-081-1
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
System tłumienia drgań zawieszenia:  Rura pojedyncza
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Parametr:  ETOV36X91A
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze