Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN do Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV AWD sedan 351KM, 258kW, elektryczny (2018.06 - obecnie)

Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV AWD sedan 351KM, 258kW, elektryczny (2018.06 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV AWD sedan 351KM, 258kW, elektryczny (2018.06 - obecnie) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV AWD sedan 351KM, 258kW, elektryczny (2018.06 - obecnie) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV AWD sedan 351KM, 258kW, elektryczny (2018.06 - obecnie) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV AWD sedan 351KM, 258kW, elektryczny (2018.06 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS JAKOPARTS Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV AWD sedan 351KM, 258kW, elektryczny (2018.06 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV AWD sedan 351KM, 258kW, elektryczny (2018.06 - obecnie) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV AWD sedan 351KM, 258kW, elektryczny (2018.06 - obecnie) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV AWD sedan 351KM, 258kW, elektryczny (2018.06 - obecnie) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV AWD sedan 351KM, 258kW, elektryczny (2018.06 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV AWD sedan 351KM, 258kW, elektryczny (2018.06 - obecnie) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV AWD sedan 351KM, 258kW, elektryczny (2018.06 - obecnie) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV AWD sedan 351KM, 258kW, elektryczny (2018.06 - obecnie) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV AWD sedan 351KM, 258kW, elektryczny (2018.06 - obecnie) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV AWD sedan 351KM, 258kW, elektryczny (2018.06 - obecnie) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV AWD sedan 351KM, 258kW, elektryczny (2018.06 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV AWD sedan 351KM, 258kW, elektryczny (2018.06 - obecnie) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV AWD sedan 351KM, 258kW, elektryczny (2018.06 - obecnie) TRISCAN
Producent:TRISCAN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8750 8101
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8750 8101
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8750 8102
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8750 8102
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze