Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja GSP do Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 Turbo 4WD (ST165_) coupe 185KM, 136kW, benzyna (1988.03 - 1989.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 Turbo 4WD (ST165_) coupe 185KM, 136kW, benzyna (1988.03 - 1989.08) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 Turbo 4WD (ST165_) coupe 185KM, 136kW, benzyna (1988.03 - 1989.08) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 Turbo 4WD (ST165_) coupe 185KM, 136kW, benzyna (1988.03 - 1989.08) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 Turbo 4WD (ST165_) coupe 185KM, 136kW, benzyna (1988.03 - 1989.08) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 Turbo 4WD (ST165_) coupe 185KM, 136kW, benzyna (1988.03 - 1989.08) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 Turbo 4WD (ST165_) coupe 185KM, 136kW, benzyna (1988.03 - 1989.08) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 Turbo 4WD (ST165_) coupe 185KM, 136kW, benzyna (1988.03 - 1989.08) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 Turbo 4WD (ST165_) coupe 185KM, 136kW, benzyna (1988.03 - 1989.08) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 Turbo 4WD (ST165_) coupe 185KM, 136kW, benzyna (1988.03 - 1989.08) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 Turbo 4WD (ST165_) coupe 185KM, 136kW, benzyna (1988.03 - 1989.08) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 Turbo 4WD (ST165_) coupe 185KM, 136kW, benzyna (1988.03 - 1989.08) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 Turbo 4WD (ST165_) coupe 185KM, 136kW, benzyna (1988.03 - 1989.08) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 Turbo 4WD (ST165_) coupe 185KM, 136kW, benzyna (1988.03 - 1989.08) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 Turbo 4WD (ST165_) coupe 185KM, 136kW, benzyna (1988.03 - 1989.08) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 Turbo 4WD (ST165_) coupe 185KM, 136kW, benzyna (1988.03 - 1989.08) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 Turbo 4WD (ST165_) coupe 185KM, 136kW, benzyna (1988.03 - 1989.08) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 Turbo 4WD (ST165_) coupe 185KM, 136kW, benzyna (1988.03 - 1989.08) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 Turbo 4WD (ST165_) coupe 185KM, 136kW, benzyna (1988.03 - 1989.08) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 Turbo 4WD (ST165_) coupe 185KM, 136kW, benzyna (1988.03 - 1989.08) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 Turbo 4WD (ST165_) coupe 185KM, 136kW, benzyna (1988.03 - 1989.08) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GSP

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
517664
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
517664
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Na dole
Dla numeru OE: 48158-12030
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 45,00 zł
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
512166
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
512166
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
5407620PK
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
5407620PK
Lokalizacja w aucie: z przodu
Numer artykułu zalecanego dodatku: 511211S
Numer artykułu zalecanego dodatku: 514163S
Numer artykułu zalecanego dodatku: 512163S
Numer artykułu zalecanego dodatku: 511101S
Numer artykułu zalecanego dodatku: 511211
Numer artykułu zalecanego dodatku: 514163
Numer artykułu zalecanego dodatku: 512163
Numer artykułu zalecanego dodatku: 511101
Numer artykułu zalecanego dodatku: 533403
Numer artykułu zalecanego dodatku: 511081
Numer artykułu zalecanego dodatku: 511080
Numer artykułu zalecanego dodatku: 514236
Numer artykułu zalecanego dodatku: 514246
Do 100 dni na zwrot
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
540762
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
540762
Lokalizacja w aucie: z przodu
Do 100 dni na zwrot
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
512166S
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
512166S
Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona lewa
Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona prawa
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze