Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja KONI do Toyota LAND CRUISER (_J7_) 3.5 D 4x4 (PZJ75, PZJ70) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1990.01 - 1994.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Toyota LAND CRUISER (_J7_) 3.5 D 4x4 (PZJ75, PZJ70) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1990.01 - 1994.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Toyota LAND CRUISER (_J7_) 3.5 D 4x4 (PZJ75, PZJ70) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1990.01 - 1994.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Toyota LAND CRUISER (_J7_) 3.5 D 4x4 (PZJ75, PZJ70) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1990.01 - 1994.12) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Toyota LAND CRUISER (_J7_) 3.5 D 4x4 (PZJ75, PZJ70) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1990.01 - 1994.12) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Toyota LAND CRUISER (_J7_) 3.5 D 4x4 (PZJ75, PZJ70) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1990.01 - 1994.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Toyota LAND CRUISER (_J7_) 3.5 D 4x4 (PZJ75, PZJ70) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1990.01 - 1994.12) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Toyota LAND CRUISER (_J7_) 3.5 D 4x4 (PZJ75, PZJ70) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1990.01 - 1994.12) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Toyota LAND CRUISER (_J7_) 3.5 D 4x4 (PZJ75, PZJ70) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1990.01 - 1994.12) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Toyota LAND CRUISER (_J7_) 3.5 D 4x4 (PZJ75, PZJ70) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1990.01 - 1994.12) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Toyota LAND CRUISER (_J7_) 3.5 D 4x4 (PZJ75, PZJ70) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1990.01 - 1994.12) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Toyota LAND CRUISER (_J7_) 3.5 D 4x4 (PZJ75, PZJ70) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1990.01 - 1994.12) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:KONI

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KONI
4.6 (5 ocen)
Kod produktu:
82-2205
niedostępny
4.6 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KONI
Kod:
82-2205
Jednostka:
szt
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Kolor:  Czerwony
Ilość:  1
Nastawny:  Nastawny
Maks. długożć [mm]:  538
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1057,00 zł
604,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KONI
4.6 (5 ocen)
Kod produktu:
82-2296
niedostępny
4.6 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KONI
Kod:
82-2296
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Ilość:  1
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Kolor:  Czerwony
Maks. długożć [mm]:  588
Nastawny:  Nastawny
Do 100 dni na zwrot
KONI
4.6 (5 ocen)
Kod produktu:
82-2312
niedostępny
4.6 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KONI
Kod:
82-2312
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora:  Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Kolor:  Czerwony
Ilość:  1
Nastawny:  Nastawny
Maks. długożć [mm]:  625
Do 100 dni na zwrot
KONI
4.6 (5 ocen)
Kod produktu:
82-2348SP1
niedostępny
4.6 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KONI
Kod:
82-2348SP1
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora:  Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Kolor:  Czerwony
Ilość:  1
Nastawny:  Nastawny
Maks. długożć [mm]:  643
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze