Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY do Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04)

Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja JP GROUP Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) JP GROUP
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) VAICO
Producent:MAGNUM TECHNOLOGY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAGNUM TECHNOLOGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A93010MT
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNUM TECHNOLOGY
Kod:
A93010MT
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Do 100 dni na zwrot
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze