Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja BOGE do Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja CORTECO Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) CORTECO
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JP GROUP Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) JP GROUP
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NK Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRICLO Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) TRICLO
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BOGE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOGE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
36-A31-P
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOGE
Kod:
36-A31-P
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora:  Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
System tłumienia drgań zawieszenia:  Rura pojedyncza
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Parametr:  ET36X172WN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze