Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL do Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12)

Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja CORTECO Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) CORTECO
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) HART
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja QFIX Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) QFIX
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Volvo S80 II (124) 2.0 T5 sedan 220KM, 162kW, benzyna (2014.01 - 2016.12) VEMA
Producent:CASTROL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0501CA5439C4468179
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
0501CA5439C4468179
Dopuszczenie przez producenta:  Allison C4, TES 389
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 339Typ L1,V1,Z1
Dopuszczenie przez producenta:  MB 236.9
Dopuszczenie przez producenta:  Voith H55.6335xx
Dopuszczenie przez producenta:  Volvo TransOil 97341
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 04D, 14A
Dopuszczenie przez producenta:  meets MERCON
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze